Fursecuri fara gluten si fara zahar
5 aprilie 2016
Parcarea cu spatele
8 aprilie 2016

Quinoa cu uzici si stevie

 

Timp de preparare: 30 minute

Valori nutritionale:

1 portie- 250 calorii

Proteine 42,2 g

Fier 51%

 

Ingrediente pentru 5 portii: 300 grame urzici, 100 grame stevie, 200 de grame quinoa, 200 grame praz, 25 de grame ulei de rapita,1 lingura de vin alb, 50 de grame de leurda, 25 de grame de fulgi de migdale, ½ lingurita sare afumata,  ½ lingurita piper macinat, zeama de la o jumatate de lamaie

Preparare

Intr-un wok se soteaza prazul taiat rondele, se deglaseaza cu o lingura de vin alb apoi se adauga urzicile curatate si stevia tocata. Se adauga condimentele si se amesteca toate ingredientele la foc mare pana sunt usor patrunse si isi mai pastreaza culoarea verde. La final se adauga leurda tocata si zeama de lamaie. Intre timp se pregateste quinoa. Se spala cu apa calduta si se pune la fiert cu 2 parti de apa, ½ lingurita sare pentru 15 minute. Cand este gata se monteaza intr-un inel astfel: un strat quinoa apoi mixul de legume verzi si inca un strat de quinoa. Se orneaza cu fulgi de migdale, pesto de leurda si frunzulite de menta.

Pofta buna!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *